@mastersthesis{vpsz:708, author = {{Juričko, Dominik}}, title = {{Uloga strateškog menadžmenta u definiranju turističke ponude}}, } @mastersthesis{vpsz:808, author = {{Korenika, Manuela}}, title = {{Mamforce kao primjer društveno odgovornog poslovanja u cilju ostvarivanja poslovnog rezultata}}, } @mastersthesis{vpsz:817, author = {{Rosandić, Filip}}, title = {{Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vpsz:498, author = {{Vukadinović, Ivan}}, title = {{STRATEGIJA RAZVOJA TURIZMA GRADA OSIJEKA}}, } @mastersthesis{vpsz:495, author = {{Oberan, Bruna}}, title = {{LOGISTIKA U PRODAVAONICI}}, } @mastersthesis{vpsz:388, author = {{Majher, Luka}}, title = {{MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“}}, } @mastersthesis{vpsz:228, author = {{Hilje, Stane}}, title = {{OD KUPCA DO PARTNERA - NOVA BUDUĆNOST ENERGETIKE, TRANSFORMACIJA ENERGETSKOG SEKTORA}}, } @mastersthesis{vpsz:199, author = {{Rajilić, Dubravko Bonaventura}}, title = {{FINANCIJSKI ASPEKTI DIREKTNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:70, author = {{Gajšek, Ana Marija}}, title = {{INTERKULTURALNA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU EUROPE I AZIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:55, author = {{Gelo, Filip}}, title = {{INVESTICIJSKI PLAN U HOTELIJERSTVU: STUDIJA IZVODLJIVOSTI GRADNJE HOTELA}}, }