@mastersthesis{vpsz:1053, author = {{Poljanec, Vladimira}}, title = {{Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika}}, } @mastersthesis{vpsz:1047, author = {{Ciglar, Domagoj}}, title = {{Psihološki učinci sportske komunikacije: komparacija komunikacije na društvenim mrežama na primjeru GNK Dinamo Zagreb i FC Barcelona}}, } @mastersthesis{vpsz:1046, author = {{Cepetić, Ivan}}, title = {{Utjecaj masovnih medija na ponašanje mladih tijekom pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{vpsz:1025, author = {{Bašić, Daniel}}, title = {{Promocija suvremene umjetničke fotografije u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{vpsz:1005, author = {{Vuksan, Mladen}}, title = {{Upravljanje prodajnim osobljem u funkciji rasta prodaje}}, } @mastersthesis{vpsz:994, author = {{Svržnjak, Andrea}}, title = {{Neverbalna komunikacija u različitim kontekstima}}, } @mastersthesis{vpsz:997, author = {{Čvorak, Tin}}, title = {{Tehnika glume Marlona Branda: Divljak na dokovima Hollywooda}}, } @mastersthesis{vpsz:996, author = {{Filipović, Valentina}}, title = {{Uloga neuromarketinga u prodajnoj strategiji}}, } @mastersthesis{vpsz:995, author = {{Ravlić Babić, Irena}}, title = {{Važnost ESG čimbenika (ekološko, društveno i korporativno upravljanje) u industriji investicijskih fondova}}, } @mastersthesis{vpsz:978, author = {{Đuran, Mihael}}, title = {{Direktna prodaja i distribucija u kurirskim kompanijama}}, } @mastersthesis{vpsz:977, author = {{Puljić, Ivana}}, title = {{Imidž marke - poslovni slučaj BMW}}, } @mastersthesis{vpsz:979, author = {{Krištić, Ivo}}, title = {{Interpersonalna komunikacija trenera i sportaša}}, } @mastersthesis{vpsz:980, author = {{Koštić, Anfrida}}, title = {{Utjecaj reality programa na mlade}}, } @mastersthesis{vpsz:969, author = {{Knotoff, Ema}}, title = {{Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u muzejsko-galerijskom sektoru: Studija slučaja nezavisna galerija Siva}}, } @mastersthesis{vpsz:967, author = {{Pevec, Nataša}}, title = {{Storytelling u izravnom marketingu}}, } @mastersthesis{vpsz:968, author = {{Mijić, Ivana}}, title = {{Umjetna inteligencija u marketingu}}, } @mastersthesis{vpsz:965, author = {{Pavić, Matko}}, title = {{Planiranje i upravljanje logističkim procesima u poduzeću ˝XYZ˝}}, } @mastersthesis{vpsz:963, author = {{Dopuđ, Marica}}, title = {{Upravljanje sustavom naplate javnog prijevoza na primjeru ZET-a}}, } @mastersthesis{vpsz:830, author = {{Markoč, Mateo}}, title = {{RAZVOJ MARKE LEXUS OD IDEJE DO IMPLEMENTACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:834, author = {{Adžijević, Aron}}, title = {{GRAFIČKI DIZAJN – TEMELJ SUVREMENE VIZUALNE KOMUNIKACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:833, author = {{Kresaj, Latica}}, title = {{POSLOVANJE JAVNIH MEDIJSKIH SERVISA NA PRIMJERU HRVATSKE RADIOTELEVIZIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:838, author = {{Bella, Vlasta}}, title = {{GRAĐENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLUČAJ DR. MARTENS}}, } @mastersthesis{vpsz:839, author = {{Žibrat, Dominik}}, title = {{PROMICIJA REPUBLIKE HRVATSKE KROZ SPORT}}, } @mastersthesis{vpsz:840, author = {{Humljak, Ivana}}, title = {{ULOGA SISTEMATIZACIJE RADNIH MJESTA U ORGANIZACIJI PODUZEĆA - PRIMJER CRVENI KRIŽ}}, } @mastersthesis{vpsz:842, author = {{Ćosić, Nikolina}}, title = {{DONALD TRUMP – OSOBNO BRENDIRANJE OD CELEBRITY ZVIJEZDE DO PREDSJEDNIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:798, author = {{Stanić Rašić, Michelle}}, title = {{Inovacije od razvoja do implementacije: poslovni slučaj Experio}}, } @mastersthesis{vpsz:799, author = {{Zakanj, Rebecca}}, title = {{Upravljanje marketinškim aktivostima u politici}}, } @mastersthesis{vpsz:610, author = {{Kožul, Ana Marija}}, title = {{Određivanje promotivnog spleta za kartičnu uslugu - PBZ Visa premium}}, } @mastersthesis{vpsz:939, author = {{Bilić Šrindrić, Sara}}, title = {{RETORIKA I SEMIOTIKA VIZUALNOG DISKURSA SERIJE I FILMA „TWIN PEAKS“}}, } @mastersthesis{vpsz:609, author = {{Pejaković, Antonia}}, title = {{Što je kreativnost i mogućnost njene primjene}}, } @mastersthesis{vpsz:625, author = {{Džamonja Rafaj, Aston}}, title = {{Redizajn vizualnog identiteta na poslovnom slučaju "Grill House Opatija"}}, } @mastersthesis{vpsz:652, author = {{Not, Lobel}}, title = {{Razvoj proizvoda od koncepta do realizacije na primjeru Vegete Bio}}, } @mastersthesis{vpsz:657, author = {{Pita, Ivana}}, title = {{Preferencije potrošača prema rodno-usmjerenom dizajnu ambalaže u odnosu na rodno-neutralni dizajn}}, } @mastersthesis{vpsz:936, author = {{Pavković, Tatjana}}, title = {{Rebranding u prehrambenoj industriji – poslovni slučaj mini mljekare Veronika}}, } @mastersthesis{vpsz:682, author = {{Fržop, Filip}}, title = {{Gibson – imidž, arhitektura brenda te dizajnerski utjecaj}}, } @mastersthesis{vpsz:684, author = {{Cindrić, Sandra}}, title = {{Uloga kulturnih manifestacija u kreiranju brenda turističke destinacije: primjer grada Ogulina}}, } @mastersthesis{vpsz:692, author = {{Bošnjak, Matej}}, title = {{Digitalni marketing i njegova primjena u praksi}}, } @mastersthesis{vpsz:700, author = {{Đurović, Luka}}, title = {{Razvoj strategije brendiranja - poslovni slučaj Coca Cole}}, } @mastersthesis{vpsz:702, author = {{Antolović, Gabriela}}, title = {{Seksizam u reklamama – zašto se vjeruje kako seks najbolje prodaje proizvod?}}, } @mastersthesis{vpsz:723, author = {{Križanac, Matej}}, title = {{Korištenje digitalnih medija u promociji na promjeru Bolero Adria d.o.o.}}, } @mastersthesis{vpsz:750, author = {{Gregl, Dora}}, title = {{Odnosi s javnošću i vrhunski menadžment u kulturi}}, } @mastersthesis{vpsz:758, author = {{Horvat, Ivana}}, title = {{Distribucija europskog nenacionalnog filma}}, } @mastersthesis{vpsz:760, author = {{Rašić, Ivana}}, title = {{Dizajn i redizajn proizvoda - primjer Cedevita}}, } @mastersthesis{vpsz:774, author = {{Marenjak, Lucija}}, title = {{Organizacija javnih događanja tijekom Covid 19 pandemije u Hrvatskoj i svijetu}}, } @mastersthesis{vpsz:781, author = {{Puljić, Ivana}}, title = {{Razvoj proizvoda od koncepta do realizacije}}, } @mastersthesis{vpsz:814, author = {{Gerbec, Patricija}}, title = {{Rebranding konditorske tvornice Zvečevo i redizajn čokolade ,,Mond“}}, } @mastersthesis{vpsz:930, author = {{Vrsalović, Nora}}, title = {{AUTORSKA PRAVA U FILMSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:931, author = {{Šabanović, Ana}}, title = {{Trik kao medijska mogućnost - analiza filma WAL(L)ZEN Ivana Ladislava Galete}}, } @mastersthesis{vpsz:940, author = {{Kočiš, Gabriela}}, title = {{Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju}}, } @mastersthesis{vpsz:917, author = {{Kuček, Robert}}, title = {{Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.}}, } @mastersthesis{vpsz:880, author = {{Đurđek, Slavko}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKAMA U AUTOINDUSTRIJI - PRIMJER ELEKTRIČNIH AUTOMOBILA}}, } @mastersthesis{vpsz:866, author = {{Zadro, Marjan}}, title = {{OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE GRAĐEVINSKIH STROJEVA I OPREME}}, } @mastersthesis{vpsz:867, author = {{Fabijančić, Luka}}, title = {{POSLOVNI PLAN PODUZEĆA NOVA-FRONTA}}, } @mastersthesis{vpsz:868, author = {{Petričević, Daniel}}, title = {{Poslovni plan - SECONDARY POWER}}, } @mastersthesis{vpsz:909, author = {{Pomper, Ana}}, title = {{ANALIZA VIRTUALNE MANIFESTACIJE NOĆ KNJIGE U VREMENU PANDEMIJE COVID-19}}, } @mastersthesis{vpsz:907, author = {{Zekanović, Jelena}}, title = {{DIZAJN AMBALAŽE I NOVI TRENDOVI}}, } @mastersthesis{vpsz:910, author = {{Lipovec, Bruno}}, title = {{KOMUNIKACIJA I ODNOSI S JAVNOŠĆU U SPORTU}}, } @mastersthesis{vpsz:863, author = {{Jakovljević, Žaklina}}, title = {{UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE}}, } @mastersthesis{vpsz:860, author = {{Babić, Magdalena}}, title = {{VIZUALNA KOMUNIKACIJA BRENDOVA CHANEL I DIOR}}, } @mastersthesis{vpsz:908, author = {{Prekali, Stephanie}}, title = {{Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits}}, } @mastersthesis{vpsz:859, author = {{Marčeta, Esmeralda}}, title = {{ZELENI MARKETING I EKOLOŠKI DIZAJN}}, } @mastersthesis{vpsz:846, author = {{Bezić, Lora}}, title = {{KOMUNIKACIJA ŽIVOTINJA}}, } @mastersthesis{vpsz:845, author = {{Cindrić, Sandra}}, title = {{INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA – POSLOVNI SLUČAJ KONZUM ZDRAVOLJUPCI}}, } @mastersthesis{vpsz:844, author = {{Vidaković, Antonio}}, title = {{JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?}}, } @mastersthesis{vpsz:843, author = {{Babić, Tajana}}, title = {{TERORIZAM I MEDIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:573, author = {{Katić, Ana}}, title = {{OGLAŠAVANJE U SPORTU U CILJU POSTIZANJA PRODAJNIH REZULTATA NA PRIMJERU NOGOMETNE REPREZENTACIJE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vpsz:570, author = {{Pavković, Tatjana}}, title = {{Redizajnom do uspjeha – lansiranje nove Superiore espresso kave kroz HoReCa kanal}}, } @mastersthesis{vpsz:574, author = {{Čulo, Filip}}, title = {{STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU}}, } @mastersthesis{vpsz:572, author = {{Mikšec, Juraj}}, title = {{UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o.}}, } @mastersthesis{vpsz:571, author = {{Lisak, Monika}}, title = {{UTJECAJ DIGITALNIH MEDIJA NA EMOCIONALNI, DRUŠTVENI I MORALNI RAZVOJ DJECE}}, } @mastersthesis{vpsz:563, author = {{Tominac, Ivan}}, title = {{EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U FUNKCIJI OSOBNOG RAZVOJA}}, } @mastersthesis{vpsz:562, author = {{Sever, Renata}}, title = {{ETIKA U PRODAJI KAO ALAT ODRŽIVOG POSLOVANJA NA PRIMJERU BANKARSKE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:561, author = {{Subašić, Filip}}, title = {{Odrednice djeteta kao potrošača u turizmu}}, } @mastersthesis{vpsz:548, author = {{Račić, Kristina}}, title = {{BRENDIRANJE TURISTIČKE DESTINACIJE – LIKA KAO REGIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:547, author = {{Rajilić, Dubravko Bonaventura}}, title = {{BRENDIRANJE MJESTA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE - PRIMJER GRADA ZAGREBA}}, } @mastersthesis{vpsz:544, author = {{Dabro, Ana}}, title = {{PODUZETNIČKA KULTURA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:545, author = {{Čović, Matea}}, title = {{STRATEGIJA PLAVOG OCEANA}}, } @mastersthesis{vpsz:543, author = {{Markulj, Hrvoje}}, title = {{Glazbeni festival etno pjesama Zagreb (Produkcijska studija izvedivosti)}}, } @mastersthesis{vpsz:542, author = {{Mijatović, Ozana}}, title = {{MOTIVACIJA PRODAJNOG OSOBLJA}}, } @mastersthesis{vpsz:536, author = {{Bašić, Lea}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:537, author = {{Hodak, Fran}}, title = {{ULOGA SPORTSKIH USPJEHA U PROMOCIJI HRVATSKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:533, author = {{Jakuš, Kristina}}, title = {{PLAKAT KAO MEDIJ VIZUALNE KOMUNIKACIJE U KULTURI}}, } @mastersthesis{vpsz:528, author = {{Tudja, Maks}}, title = {{MLADI I KAZALIŠTE (ANKETA O UPOZNATOSTI MLADIH S KAZALIŠTEM)}}, } @mastersthesis{vpsz:524, author = {{Poljanec, Vladimira}}, title = {{PROJEKTNI MENADŽMENT (na temelju projektne studije „Održi me“)}}, } @mastersthesis{vpsz:522, author = {{Stipanić, Dino}}, title = {{ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR}}, } @mastersthesis{vpsz:518, author = {{Mađerić, Margareta}}, title = {{KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMICANJU I ZAŠTITI PRAVA RANJIVIH SKUPINA}}, } @mastersthesis{vpsz:516, author = {{Mlinarić, Bjanka}}, title = {{ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE}}, } @mastersthesis{vpsz:480, author = {{Radoš, Iva}}, title = {{DIZAJN I REDIZAJN AMBALAŽE KAO DIO IMIDŽA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vpsz:481, author = {{Belužić, Sandra}}, title = {{Oblici gerila marketinga i njihov utjecaj na imidž brenda}}, } @mastersthesis{vpsz:468, author = {{Žunec, Ana}}, title = {{DRUŠTVENA ODGOVORNOST PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:469, author = {{Horvat, Matija}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje – primjer kompanije Starbucks}}, } @mastersthesis{vpsz:470, author = {{Dizdar Radusin, Dajana}}, title = {{MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:467, author = {{Kantura, Marija}}, title = {{MARKETINŠKE STRATEGIJE RAZVOJA TURIZMA NOVIGRADA ISTARSKOG}}, } @mastersthesis{vpsz:471, author = {{Šargač, Nikolina}}, title = {{PREPREKE I MOGUĆNOSTI RAZVOJA ŽENSKOG PODUZETNIŠTVA}}, } @mastersthesis{vpsz:466, author = {{Fabijančić, Sonja}}, title = {{STRES I UPRAVLJANJE STRESOM}}, } @mastersthesis{vpsz:454, author = {{Bulić, Sandra}}, title = {{BRENDIRANJE ALKOHOLNIH PIĆA – POSLOVNI SLUČAJ JAGERMAISTER}}, } @mastersthesis{vpsz:453, author = {{Meštrić, Valentina}}, title = {{NAJ, NAJ, NAJ FESTIVAL – PRODUKCIJA I RECEPCIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:455, author = {{Vidović, Suzana}}, title = {{STRATEGIJE BRENDIRANJA MJESTA - PRIMJER GRADA OPATIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:441, author = {{Jelić, Ivona}}, title = {{SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA}}, } @mastersthesis{vpsz:437, author = {{Lovrić, Domagoj}}, title = {{STRATEGIJA RAZVOJA TURIZMA U DALMATINSKOJ ZAGORI}}, } @mastersthesis{vpsz:436, author = {{Gopurenko, Igor}}, title = {{KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA HRVATSKOG PRIRODOSLOVNOG MUZEJA ZAGREB}}, } @mastersthesis{vpsz:423, author = {{Semenić, Sanja}}, title = {{BRENDIRANJE KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE KAO JEDINSTVENE TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:424, author = {{Šukunda, Marina}}, title = {{MOGUĆNOST KREDITIRANJA STANOVNIŠTVA ISPOD GRANICE SIROMAŠTVA}}, } @mastersthesis{vpsz:418, author = {{Sarić, Anamarija}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA ODABRANIH HRVATSKIH PREMIJERA}}, } @mastersthesis{vpsz:422, author = {{Zorman, Andrea}}, title = {{ULOGA GESTI U NEVERBALNOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:421, author = {{Prpić, Dora}}, title = {{UTJECAJ NASILJA U MEDIJIMA NA PONAŠANJE DJECE I MLADIH}}, } @mastersthesis{vpsz:425, author = {{Brčić, Tajana}}, title = {{VIZUALNE KOMUNIKACIJE – ULIČNA UMJETNOST U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:397, author = {{Tomulić, Ana Marguerite}}, title = {{ULOGA EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA U UPRAVLJANJU ORGANIZACIJAMA I POTICANJU INOVATIVNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:398, author = {{Stipančević, Iva}}, title = {{UTJECAJ MOBILNIH APLIKACIJA NA UČINKOVITOST KOMUNIKACIJE KOD STUDENTSKE POPULACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:389, author = {{Roca, Roko}}, title = {{INOVACIJE IZ FINANCIJSKOG SVIJETA U IT SEKTORU}}, } @mastersthesis{vpsz:383, author = {{Hdagha, Sara}}, title = {{IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vpsz:375, author = {{Habel, Vedran}}, title = {{STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO}}, } @mastersthesis{vpsz:363, author = {{Domšić, Julija}}, title = {{MARKA ODJEĆE KAO STATUSNI SIMBOL}}, } @mastersthesis{vpsz:362, author = {{Šišinjak, Ana}}, title = {{ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:361, author = {{Petak, Saša}}, title = {{INTERNET MARKETING U TURIZMU}}, } @mastersthesis{bernays:232, author = {{Bogdanović, Heili}}, title = {{Vizualni identitet korporacija kao ključni komunikacijski alat}}, } @mastersthesis{vpsz:348, author = {{Zlatunić, Marko}}, title = {{INTERPRETACIJA PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:347, author = {{Horvat, Darko}}, title = {{MERCHANDISING KAO ALAT UNAPREĐENJA PRODAJE U MALOPRODAJNIM LANCIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:340, author = {{Žuntar, Ivan}}, title = {{DIGITALIZACIJA LJUDSKE KOMUNIKACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:338, author = {{Radenić, Petra}}, title = {{Dizajn i redizajn proizvoda – Poslovni slučaj Cedevita napitak}}, } @mastersthesis{vpsz:339, author = {{Ćurković, Maja}}, title = {{PROBLEMI U SAMOZAPOŠLJAVANJU PODUZETNIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:327, author = {{Bonić, Anela}}, title = {{ALATI ODNOSA S JAVNOŠĆU I ULOGA MEDIJA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{vpsz:319, author = {{Ćosić, Nikolina}}, title = {{DJECA I MLADI U MEDIJIMA – IZMEĐU MANIPULACIJE I EDUKACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:320, author = {{Čulo, Filip}}, title = {{KOMUNIKACIJA GRAFITIMA NA PRIMJERU HRVATSKE I MEĐUNARODNE GRAFITERSKE SCENE}}, } @mastersthesis{vpsz:321, author = {{Luić, Mateja}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA DONALDA TRUMPA I HILLARY CLINTON U KAMPANJI ZA AMERIČKE PREDSJEDNIČKE IZBORE 2016. GODINE}}, } @mastersthesis{vpsz:322, author = {{Jakovčević, Tina}}, title = {{SOCIOLOŠKI I KOMUNIKACIJSKI APSPEKTI BRENDIRANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:313, author = {{Sučević, Vanja}}, title = {{ŠTO JE KREATIVNOST I KAKO SE RAZVIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:292, author = {{Golubiček, Petra}}, title = {{TRENDOVI U SPORTSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU NOGOMETNOG KLUBA REAL MADRID}}, } @mastersthesis{vpsz:291, author = {{Vlajić, Jasenka}}, title = {{BRENDIRANJE PREHRAMBENIH PROIZVODA ZAGREBAČKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:293, author = {{Briševac, Štefanija}}, title = {{UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE}}, } @mastersthesis{vpsz:282, author = {{Gršić, Tea}}, title = {{UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE}}, } @mastersthesis{vpsz:283, author = {{Razum, Tajana}}, title = {{ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA GRADA ZAGREBA PROIZVODIMA I USLUGAMA LIDLOVIH TRGOVINA}}, } @mastersthesis{vpsz:279, author = {{Vrdoljak, Ivana}}, title = {{ANALIZA NEVERBALNE I PARAVERBALNE KOMUNIKACIJE ZORANA MILANOVIĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:278, author = {{Blažek, Valentina}}, title = {{KRONOLOŠKI PREGLED POLITIČKE KOMUNIKACIJE REPUBLIKE HRVATSKE OD NJEZINE NEOVISNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:280, author = {{Andjel, Filip}}, title = {{MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:276, author = {{Vučković, Martin}}, title = {{DATA MINING U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vpsz:274, author = {{Crljenko, Monica}}, title = {{GLAVNE METODE U ISTRAŽIVANJU POLITIČKOG JAVNOG MNIJENJA}}, } @mastersthesis{vpsz:275, author = {{Turk Šimić, Ida}}, title = {{POSLOVNA LOGISTIKA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:353, author = {{Gavrilović, Mladenka}}, title = {{STRATEGIJE KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA ODABRANIH KOŠARKAŠKIH KLUBOVA ABA LIGE}}, } @mastersthesis{vpsz:352, author = {{Krčalić, Anđelka}}, title = {{UTJECAJ MEDIJA NA DJECU}}, } @mastersthesis{vpsz:249, author = {{Bradvić, Jurica}}, title = {{ZADOVOLJSTVO KORISNIKA TELEKOMUNIKACIJSKIM USLUGAMA U RH}}, } @mastersthesis{vpsz:243, author = {{Čubrilo, Branimir}}, title = {{ANALIZA PROVEDBE GLOBALNIH CILJEVA ODRŽIVOG RAZVOJA U GOSPODARSTVU REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vpsz:241, author = {{Janković, Tea}}, title = {{DIZAJN I REDIZAJN PROIZVODA - POSLOVNI SLUČAJ BMW}}, } @mastersthesis{vpsz:242, author = {{Sokolić, Hrvoje}}, title = {{DJECA U POTROŠAČKOJ KULTURI}}, } @mastersthesis{vpsz:226, author = {{Lučić, Ivona}}, title = {{OGLAŠAVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA S NAGLASKOM NA FACEBOOK}}, } @mastersthesis{vpsz:221, author = {{Šutalo, Petar}}, title = {{DRUŠTVENA ODGOVORNOST MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:218, author = {{Horvatinčić, Krešimir}}, title = {{GRAD ZAGREB KAO BREND}}, } @mastersthesis{vpsz:216, author = {{Etlinger, David}}, title = {{UPRAVLJANJE I DRUŠTVENA ODGOVORNOST PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:212, author = {{Bebek, Dominik}}, title = {{ANALIZA POLITIČKE KOMUNIKACIJE U VALU STVARANJA NOVIH POLITIČKIH POKRETA OD ULASKA HRVATSKE U EUROPSKU UNIJU}}, } @mastersthesis{vpsz:211, author = {{Gudelj, Luka}}, title = {{IZGRADNJA I ODRŽAVANJE IMIDŽA: POSLOVNI SLUČAJ COCA-COLA}}, } @mastersthesis{vpsz:168, author = {{Malenica, Marijan}}, title = {{BRENDIRANJE RURALNOG TURIZMA U IMOTSKOJ KRAJINI}}, } @mastersthesis{vpsz:170, author = {{Vraneš, Mirela}}, title = {{POZNATE LIČNOSTI U OGLAŠAVANJU I MANIPULACIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:169, author = {{Kmet, Vera}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKAMA U MODNOJ INDUSTRIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - ZARA I H&M}}, } @mastersthesis{vpsz:172, author = {{Petric, Jelena}}, title = {{ŽENE U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:154, author = {{Gvajdek, Marko}}, title = {{POVIJESNI RAZVOJ MARKETINŠKE MISLI U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:151, author = {{Đurović, Zoran}}, title = {{BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ}}, } @mastersthesis{vpsz:150, author = {{Korak, Vera}}, title = {{DESIGN THINKING I PRIMJENA U INTERNET MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:153, author = {{Mrzljak, Marijana}}, title = {{IMIDŽ MARKE U KONKURENTSKOM OKRUŽENJU NA PRIMJERU KOMPANIJE NIKE}}, } @mastersthesis{vpsz:116, author = {{Antica, Mihovil}}, title = {{BANKARSTVO U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:117, author = {{Žulj, Antonio}}, title = {{ODNOSI S JAVNOŠĆU U NOVINARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:118, author = {{Bebić, Ivan}}, title = {{ULOGA I ZNAČAJ ODNOSA S JAVNOŠĆU U SPORTU}}, } @mastersthesis{vpsz:115, author = {{Šutalo, Martin}}, title = {{ISTRAŽIVANJE NESUGLASJA U ODNOSIMA S MEDIJIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:113, author = {{Horvath, Lina}}, title = {{PSIHOLOŠKI ČIMBENICI I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vpsz:114, author = {{Kučinić, Tihana}}, title = {{UTJECAJ MEDIJA NA DJECU U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:109, author = {{Francetić, Dario}}, title = {{ODNOSI S JAVNOŠĆU U AZVO}}, } @mastersthesis{vpsz:105, author = {{Bedeničić, Krunoslav}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA CRM-a}}, } @mastersthesis{vpsz:100, author = {{Paušak, Sunčica}}, title = {{ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE}}, } @mastersthesis{vpsz:99, author = {{Tomašević, Lana}}, title = {{CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA}}, } @mastersthesis{vpsz:97, author = {{Kranjec, Vedran}}, title = {{KRIZNO KOMUNICIRANJE POLITIČKIH STRANAKA U RH}}, } @mastersthesis{vpsz:96, author = {{Špeljko, Mihaela}}, title = {{MARKETING HRVATSKIH START-UP PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:98, author = {{Turić, Tea}}, title = {{PROMOCIJA GASTRO PONUDE POLUOTOKA PELJEŠCA}}, } @mastersthesis{vpsz:92, author = {{Sedmak, Eduard}}, title = {{DIZAJN I REDIZAJN LOGOTIPA}}, } @mastersthesis{vpsz:91, author = {{Poljak, Nika}}, title = {{PROBLEM SIROMAŠTVA U SUVREMENOM SVIJETU}}, } @mastersthesis{vpsz:93, author = {{Maričić, Mladen}}, title = {{VAŽNOST TRŽIŠNOG MEHANIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:90, author = {{Mučalo, Antonio}}, title = {{GERILA MARKETING U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:89, author = {{Lovreković, Trpimir}}, title = {{STRATEGIJA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE S PRIMJEROM IZ PRAKSE – DUKAT PRVO TRAJNO MLIJEKO U BOCI}}, } @mastersthesis{vpsz:84, author = {{Lovrić, Tatjana}}, title = {{JAVNI NASTUP I GOVOR PRED PUBLIKOM}}, } @mastersthesis{vpsz:83, author = {{Lovrić, Ivan}}, title = {{KOMUNIKACIJSKO - MARKETINŠKA STRATEGIJA KOMPANIJE - PRIMJER CIOS GRUPA}}, } @mastersthesis{vpsz:65, author = {{Erak Orbanić, Dariana}}, title = {{DIGITALNO DOBA: ŽIVOT I AVATARI VIRTUALNOG MMORPG SVIJETA}}, } @mastersthesis{vpsz:63, author = {{Stipanić, Dino}}, title = {{KREATIVNE MARKETINŠKE STRATEGIJE U PROMOCIJI PROIZVODA (POSLOVNI SLUČAJEVI)}}, } @mastersthesis{vpsz:64, author = {{Gal, Martina}}, title = {{UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST}}, } @mastersthesis{vpsz:55, author = {{Gelo, Filip}}, title = {{INVESTICIJSKI PLAN U HOTELIJERSTVU: STUDIJA IZVODLJIVOSTI GRADNJE HOTELA}}, } @mastersthesis{vpsz:57, author = {{Hrvojić, Sarah}}, title = {{TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:58, author = {{Tomić, Sanela}}, title = {{UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU}}, } @mastersthesis{vpsz:50, author = {{Jadrijević, Jure}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I UTJECAJ NA UPRAVLJANJE SUKOBIMA U ORGANIZACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:48, author = {{Vukojević, Borna Ferdo}}, title = {{ETIČNOST U NOVINARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:49, author = {{Gurdulić, Maja}}, title = {{KREATIVNE MARKETINŠKE STRATEGIJE U PROMOCIJI STREET FOOD RESTORANA KREMENKO GRILL}}, } @mastersthesis{vpsz:43, author = {{Havidić, Anamarija}}, title = {{Interkulturalna komunikacija - važan faktor u postizanju poslovnog uspjeha}}, } @mastersthesis{vpsz:44, author = {{Mavračić, Dijana}}, title = {{RAZVOJ MARKETINGA U HRVATSKOJ I SVIJETU}}, } @mastersthesis{vpsz:37, author = {{Valle, Tatjana}}, title = {{RASTUĆI UTJECAJ INTERNE KOMUNIKACIJE NA SUSTAV KVALITETE SUVREMENIH KOMPANIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:34, author = {{Perišić, Danijela}}, title = {{INTERKULTURALNA KOMUNIKACIJA I SUŽIVOT NARODA NA BALKANU}}, } @mastersthesis{vpsz:32, author = {{Turk, Ida}}, title = {{JAVNI NASTUP I GOVOR PRED PUBLIKOM}}, } @mastersthesis{vpsz:33, author = {{Lucić, Danijela}}, title = {{POSLOVNI PLAN APARTMANSKOG NASELJA ZA OSOBE TREĆE ŽIVOTNE DOBI}}, } @mastersthesis{vpsz:31, author = {{Ježić, Zlatko}}, title = {{RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:30, author = {{Šišinjak, Ana}}, title = {{FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:29, author = {{Lovrić, Đurđa}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI POSLOVNOG SASTANKA}}, } @mastersthesis{vpsz:14, author = {{Vlizlo, Monika}}, title = {{ULOGA POSLOVNOG PLANIRANJA U PODUZEĆIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:10, author = {{Nemet, Tatjana}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U IZGRADNJI IMIDŽA}}, } @mastersthesis{vpsz:9, author = {{Tanta, Petar}}, title = {{VJERODOSTOJNOST JUTARNJEG I VEČERNJEG LISTA NA PRIMJERU PREDSJEDNIČKE KAMPANJE 2014.}}, } @mastersthesis{vpsz:2, author = {{Šušković Medved, Andreja}}, title = {{KOMUNIKACIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA PRIMJERU UDRUGE OZANA}}, }