@mastersthesis{vpsz:1053, author = {{Poljanec, Vladimira}}, title = {{Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika}}, } @mastersthesis{vpsz:1038, author = {{Žuntar, Ivan}}, title = {{Korporativna komunikacija i organizacijska kultura tvrtke na primjeru iz prakse}}, } @mastersthesis{vpsz:1033, author = {{Mutić, Ljiljana}}, title = {{Cjeloživotno učenje kao čimbenik poslovnog razvoja}}, } @mastersthesis{vpsz:1035, author = {{Nadarević, Antonio}}, title = {{Upravljanje logistikom povrata na primjeru Konzum plus d.o.o. Zagreb}}, } @mastersthesis{vpsz:983, author = {{Jurenović, Jakov}}, title = {{Marketing turističke destinacije}}, } @mastersthesis{vpsz:829, author = {{Bilić, Filip}}, title = {{INFORMATIČKA PODRŠKA LOGISTICI USLUGA NA PRIMJERU „WOLT“ HRVATSKA}}, } @mastersthesis{vpsz:828, author = {{Lončar, Denis}}, title = {{OPTIMIZACIJA SKLADIŠNOG POSLOVANJA PRIMJENOM ERP SUSTAVA NA PRIMJERU PODUZEĆA „PERGAMENT PROMET D.O.O.“}}, } @mastersthesis{vpsz:826, author = {{Kokorić, Mija}}, title = {{INOVACIJE U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA EKOTURIZAM}}, } @mastersthesis{vpsz:831, author = {{Nazlić, Ivan}}, title = {{MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU IMOTSKE KRAJINE}}, } @mastersthesis{vpsz:841, author = {{Jakopčević, Martin}}, title = {{BUSINESS INTELLIGENCE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:695, author = {{Krulčić, Tea}}, title = {{Ruralni turizam Zagrebačke županije s posebnim osvrtom na Seoski turizam Kezele}}, } @mastersthesis{vpsz:714, author = {{Ružojčić, Igor}}, title = {{Primjena digitalnog marketinga u promociji agencije Zadar Archipelago}}, } @mastersthesis{vpsz:789, author = {{Bakić, Ivor}}, title = {{Digitalni marketing kroz percepciju potrošača}}, } @mastersthesis{vpsz:822, author = {{Klanfar, Suzana}}, title = {{Razvoj turizma u Nacionalnom parku Plitivička jezera}}, } @mastersthesis{vpsz:928, author = {{Parać, Marko}}, title = {{OBILJEŽJA STRATEŠKOG MARKETINGA ZDRAVSTVENOG TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vpsz:927, author = {{Urban, Fran Borna}}, title = {{UTJECAJ I MANIPULACIJE MEDIJA U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:926, author = {{Kalapač, Ivona}}, title = {{PSIHOLOGIJA PRODAJE U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:925, author = {{Kolak, Ivan}}, title = {{Suvremeni trendovi strategija marketinga}}, } @mastersthesis{vpsz:889, author = {{Jergović, Ivan}}, title = {{UPRAVLJANJE PROCESIMA VANJSKOG TERETNOG PARKIRALIŠTA NA PRIMJERU ROBNIH TERMINALA ZAGREB}}, } @mastersthesis{vpsz:881, author = {{Mijakić, Antonela}}, title = {{PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I SUBLIMINALNE PORUKE U FILMSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:878, author = {{Majić, Ana-Marija}}, title = {{ULOGA PLANIRANJA U DOBA GLOBALNE KRIZE}}, } @mastersthesis{vpsz:876, author = {{Prlić, Lucija}}, title = {{KOMUNIKACIJA FOTOGRAFIJOM}}, } @mastersthesis{vpsz:873, author = {{Mustapić, Lovro}}, title = {{Neverbalna komunikacija političara na primjeru Donalda Trumpa}}, } @mastersthesis{vpsz:872, author = {{Karavanić, Kristina}}, title = {{ULOGA NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OBUČAVANJU I SOCIJALIZACIJI PASA}}, } @mastersthesis{vpsz:869, author = {{Begović, Tanja}}, title = {{ANALIZA I USPOREDBA DRUŠTVENIH MREŽA FACEBOOK I INSTAGRAM}}, } @mastersthesis{vpsz:915, author = {{Starčević, Luka}}, title = {{ORGANIZACIJA I KOMUNIKACIJA STRUČNE KONGRESNE DJELATNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:866, author = {{Zadro, Marjan}}, title = {{OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE GRAĐEVINSKIH STROJEVA I OPREME}}, } @mastersthesis{vpsz:867, author = {{Fabijančić, Luka}}, title = {{POSLOVNI PLAN PODUZEĆA NOVA-FRONTA}}, } @mastersthesis{vpsz:868, author = {{Petričević, Daniel}}, title = {{Poslovni plan - SECONDARY POWER}}, } @mastersthesis{vpsz:900, author = {{Blažek, Valentina}}, title = {{KULTURA PONAŠANJA I PROTOKOL U POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vpsz:902, author = {{Ribičić, Ida}}, title = {{KULTURNI I UMJETNIČKI UTJECAJ HOROR FILMA}}, } @mastersthesis{vpsz:901, author = {{Savanović, Lucija}}, title = {{ODNOSI S JAVNOŠĆU U FUNKCIJI SUVREMENE KOMUNIKACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:899, author = {{Gospodnetić, Petra}}, title = {{ORGANIZACIJA DOGAĐAJA NA PRIMJERU POREČKOG POVIJESNOG FESTIVALA GIOSTRA}}, } @mastersthesis{vpsz:898, author = {{Rota, Lucija}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:894, author = {{Hubak, Petra}}, title = {{MEDIJI U ŽIVOTU DJECE: KOMUNIKOLOŠKI, SOCIOLOŠKI I ETIČKI ASPEKTI}}, } @mastersthesis{vpsz:893, author = {{Borić, Dora}}, title = {{ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA}}, } @mastersthesis{vpsz:896, author = {{Doria, Stanić}}, title = {{ULOGA YOUTUBERA U MEDIJSKOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:895, author = {{Sertić, Gloria}}, title = {{Uloga komunikacijskih vještina u upravljanju ljudskim potencijalima u turizmu}}, } @mastersthesis{vpsz:891, author = {{Krčalić, Marija}}, title = {{IZAZOVI SUOČAVANJA SA CYBERBULLYINGOM I KAKO SE BORITI PROTIV NJEGA}}, } @mastersthesis{vpsz:855, author = {{Trtić, Antonia}}, title = {{POSLOVNI PLAN : KOZMETIČKI BREND ''KUĆA LJEPOTE''}}, } @mastersthesis{vpsz:854, author = {{Lasić, Valeria}}, title = {{RURALNI TURIZAM SISAČKO – MOSLAVAČKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:892, author = {{Antić, Mihaela}}, title = {{UPRAVLJANJE KRIZNIM DOGAĐAJIMA SA SMRTNIM ISHODOM NA PRIMJERIMA IZ HRVATSKE PRAKSE}}, } @mastersthesis{vpsz:846, author = {{Bezić, Lora}}, title = {{KOMUNIKACIJA ŽIVOTINJA}}, } @mastersthesis{vpsz:544, author = {{Dabro, Ana}}, title = {{PODUZETNIČKA KULTURA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:545, author = {{Čović, Matea}}, title = {{STRATEGIJA PLAVOG OCEANA}}, } @mastersthesis{vpsz:534, author = {{Števanja, Lucia}}, title = {{DIGITALNI MARKETING I KOMUNIKACIJSKA KULTURA}}, } @mastersthesis{vpsz:533, author = {{Jakuš, Kristina}}, title = {{PLAKAT KAO MEDIJ VIZUALNE KOMUNIKACIJE U KULTURI}}, } @mastersthesis{vpsz:530, author = {{Bajo, Ema}}, title = {{MARKETING U HOTELIJERSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:531, author = {{Gunjević, Zoran}}, title = {{Osnovna obilježja marketinga stripa}}, } @mastersthesis{vpsz:532, author = {{Palić, Sebastijan}}, title = {{ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:529, author = {{Lužaić, Siniša}}, title = {{VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON}}, } @mastersthesis{vpsz:521, author = {{Duvnjak, Petar}}, title = {{Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika}}, } @mastersthesis{vpsz:520, author = {{Jakovljević, Dino}}, title = {{TRŽIŠTE VRIJEDNOSNIH PAPIRA I FINANCIJSKIH DERIVATA}}, } @mastersthesis{vpsz:519, author = {{Valentić, Iva}}, title = {{STRATEGIJA KOMUNIKACIJE NA PRIMJERU KRIZNOG DOGAĐAJA 11.9.2001. GODINE}}, } @mastersthesis{vpsz:518, author = {{Mađerić, Margareta}}, title = {{KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMICANJU I ZAŠTITI PRAVA RANJIVIH SKUPINA}}, } @mastersthesis{vpsz:517, author = {{Bjažić, Katarina}}, title = {{INTERKULTURNA KOMUNIKACIJA I KULTURNA RAZNOLIKOST}}, } @mastersthesis{vpsz:513, author = {{Šćrbec, Kristina}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI I POSLOVNI BONTON}}, } @mastersthesis{vpsz:509, author = {{Fišer, Slavica}}, title = {{AFRIKA: KONTINENT BUDUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:510, author = {{Tandara, Marija}}, title = {{KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA I UČINKOVITO KRIZNO KOMUNICIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:511, author = {{Banelli, Ana}}, title = {{Uloga komunikacije i utjecaj društvenih mreža u radu neprofitnih organizacija u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{vpsz:508, author = {{Vuger, Katarina}}, title = {{ZADOVOLJSTVO I ANGAŽIRANOST ZAPOSLENIKA TE GLAVNI ČIMBENICI MOTIVACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:442, author = {{Perković, Ankica}}, title = {{UPRAVLJANJE KONFLIKTOM U MODERNIM KORPORACIJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:506, author = {{Borić, Ivan}}, title = {{IZVORI FINANCIRANJA SME SEKTORA}}, } @mastersthesis{vpsz:499, author = {{Puharić, Osvit Josip}}, title = {{ORGANIZIRANJE I PLANIRANJE JAVNIH MANIFESTACIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:501, author = {{Ćatić, Ivana}}, title = {{RAZVOJ PODUZETNIŠTVA NA ODREĐENOJ DESTINACIJI - CANNES}}, } @mastersthesis{vpsz:500, author = {{Dilber, Antonio}}, title = {{ULOGA HALAL KONCEPCIJE U STRATEGIJI MARKETINGA MESNE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:490, author = {{Medić, Filip}}, title = {{MJERENJE MARKETINŠKE EFIKASNOSTI U DIGITALNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:489, author = {{Rožić, Mateja}}, title = {{STRATEGIJA TURISTIČKOG RAZVOJA OTOKA HVARA}}, } @mastersthesis{vpsz:488, author = {{Barić, Jelena}}, title = {{USPOREDBA LOJALNOSTI MARKI ODJEĆE KOD MLADIH}}, } @mastersthesis{vpsz:487, author = {{Jurković, Vesna}}, title = {{ULOGA NEUROMARKETINGA U PRODAJNOJ STRATEGIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:478, author = {{Tkalčić, Davorin}}, title = {{KONCEPCIJA POSLOVNOG MARKETINGA U DISTRIBUCIJI - PRIMJER ATLANTIC TRADE}}, } @mastersthesis{vpsz:473, author = {{Markić, Danijela}}, title = {{LOBIRANJE U POSLOVNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:472, author = {{Rebić, Iva}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU PRINCEZE DIANE}}, } @mastersthesis{vpsz:476, author = {{Steković, Robert}}, title = {{PRILIKE ZA STRATEŠKI RAZVOJ HRVATSKOG GOSPODARSTVA TIJEKOM PREDSJEDANJA RH PRI EU}}, } @mastersthesis{vpsz:477, author = {{Selak Zeljko, Domagoj}}, title = {{ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:475, author = {{Lamač, Petra}}, title = {{ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:479, author = {{Laco, Ivan}}, title = {{UTJECAJ ZAKONSKE REGULATIVE ZAŠTITE OKOLIŠA NA STRATEGIJU PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:468, author = {{Žunec, Ana}}, title = {{DRUŠTVENA ODGOVORNOST PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:469, author = {{Horvat, Matija}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje – primjer kompanije Starbucks}}, } @mastersthesis{vpsz:470, author = {{Dizdar Radusin, Dajana}}, title = {{MARKETINŠKA STRATEGIJA NA PRIMJERU RYANAIR ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:471, author = {{Šargač, Nikolina}}, title = {{PREPREKE I MOGUĆNOSTI RAZVOJA ŽENSKOG PODUZETNIŠTVA}}, } @mastersthesis{vpsz:451, author = {{Bartolić, Bruno}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA AMERIČKIH ULIČNIH BANDI}}, } @mastersthesis{vpsz:452, author = {{Despot, Mirja}}, title = {{ULOGA INTERKULTURNE KOMUNIKACIJE U KREIRANJU GLOBALNOG BRENDA}}, } @mastersthesis{vpsz:445, author = {{Drnić, Tomislav}}, title = {{KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA KAO FUNKCIJA MARKETINGA I ODNOSA S JAVNOŠĆU}}, } @mastersthesis{vpsz:447, author = {{Mihalj, Marijana}}, title = {{MOTIVACIJA DJELATNIKA I USPJEŠNO UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:446, author = {{Ključar, Katica}}, title = {{PLANIRANJE I ORGANIZACIJA DOGAĐAJA FLORAART}}, } @mastersthesis{vpsz:448, author = {{Margetić, Josipa}}, title = {{PLANIRANJE I ORGANIZIRANJE DOGAĐAJA U HRVATSKOJ TURISTIČKOJ PONUDI}}, } @mastersthesis{vpsz:444, author = {{Barić, Sven}}, title = {{ULOGA I VAŽNOST EMPATIJE U KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:441, author = {{Jelić, Ivona}}, title = {{SPORTSKI MARKETING KROZ STUDIJU SLUČAJA CRISTIANA RONALDA}}, } @mastersthesis{vpsz:428, author = {{Šimaga, Božidar}}, title = {{DRUŠTVENI MEDIJI KAO SREDSTVO POLITIČKOG KOMUNICIRANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:427, author = {{Tadić, Mario}}, title = {{DRUŠTVENI, ETIČKI I PRAVNI ASPEKTI MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:426, author = {{Kozjak Lesički, Natalia}}, title = {{INFLUENCERI I NJIHOV UTJECAJ NA POTROŠAČKU ODLUKU}}, } @mastersthesis{vpsz:410, author = {{Lipovec, Iva}}, title = {{GLAZBA KAO MEDIJ DRUŠTVENE IDENTIFIKACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:408, author = {{Major, Darko}}, title = {{HRVATSKA KAO DESTINACIJA KREATIVNOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:409, author = {{Cebić, Ivana}}, title = {{NASTUP U MEDIJIMA I KRIZNO KOMUNICIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:411, author = {{Kostanjski, Damir}}, title = {{ZADOVOLJSTVO KORISNIKA PRIJEVOZNOM USLUGOM ZET-a}}, } @mastersthesis{vpsz:404, author = {{Tomek, Anja}}, title = {{DJECA U SUVREMENOM SOCIOLOŠKOM KONTEKSTU}}, } @mastersthesis{vpsz:403, author = {{Šikić, Filip}}, title = {{MARKETING I ODNOSI S JAVNOŠĆU U SPORTU}}, } @mastersthesis{vpsz:407, author = {{Ikica, Katarina}}, title = {{PLANIRANJE I UPRAVLJANJE DOGAĐANJIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:406, author = {{Deur, Anđa}}, title = {{SUVREMENI IZAZOVI KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:405, author = {{Štefanac, Ivona}}, title = {{TRGOVANJE LJUDIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:397, author = {{Tomulić, Ana Marguerite}}, title = {{ULOGA EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA U UPRAVLJANJU ORGANIZACIJAMA I POTICANJU INOVATIVNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:398, author = {{Stipančević, Iva}}, title = {{UTJECAJ MOBILNIH APLIKACIJA NA UČINKOVITOST KOMUNIKACIJE KOD STUDENTSKE POPULACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:394, author = {{Geld, Ljiljana}}, title = {{BONTON U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI DIO KORPORACIJSKE KULTURE}}, } @mastersthesis{vpsz:395, author = {{Pavrlišak, Katarina}}, title = {{Interni marketing i image poduzeća na primjeru glazbenih usluga KVIRIN d.o.o.}}, } @mastersthesis{vpsz:392, author = {{Fetibegović, Ervin}}, title = {{ODNOS PROGRAMA VJERNOSTI I ODANOSTI KUPACA}}, } @mastersthesis{vpsz:396, author = {{Prekslavec, Marko}}, title = {{POSLOVNI PLAN UGOSTITELJSKOG OBJEKTA}}, } @mastersthesis{vpsz:393, author = {{Krešo, Ivana}}, title = {{TEHNIKE ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA KUPACA}}, } @mastersthesis{vpsz:390, author = {{Pavičić, Petra}}, title = {{ASPEKTI KRIZNOG MENADŽMENTA U STRATEGIJI PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:391, author = {{Pavlović, Anja}}, title = {{MARKETINŠKA KONCEPCIJA AGENCIJE ZA ZAPOŠLJAVANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:386, author = {{Ivanković, Nikolina}}, title = {{INTERNET - KOMUNIKACIJSKI IZAZOV ZA RODITELJE DJECE PREDŠKOLSKE DOBI}}, } @mastersthesis{vpsz:387, author = {{Miter, Dora}}, title = {{UMIJEĆE UVJERAVANJA U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:384, author = {{Poljak, Nika}}, title = {{ANALIZA INTEGRIRANE I KLASIČNE PROMOCIJE DOGAĐAJA}}, } @mastersthesis{vpsz:385, author = {{Špoljarić, Ivan}}, title = {{PODUZETNIŠTVO TURISTIČKE ANIMACIJE U SEKTORU TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:381, author = {{Paulik, Vladimir}}, title = {{DEREGULACIJA TRŽIŠTA PLINA NA PRIMJERU GRADSKE PLINARE ZAGREB- OPSKRBE D.O.O.}}, } @mastersthesis{vpsz:377, author = {{Horžić, Viktor}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:375, author = {{Habel, Vedran}}, title = {{STRATEŠKA MARKETINŠKA KONCEPCIJA HUMANITARNE UDRUGE – NA PRIMJERU UNUO}}, } @mastersthesis{vpsz:374, author = {{Tipurić, Josipa}}, title = {{MOBILNO BANKARSTVO}}, } @mastersthesis{vpsz:371, author = {{Mesić, Filip}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA ODABRANIH EUROPSKIH POLITIČARA}}, } @mastersthesis{vpsz:369, author = {{Bolf, Barbara}}, title = {{DJECA KAO POTROŠAČI}}, } @mastersthesis{vpsz:370, author = {{Žutić, Jasminka}}, title = {{ZELENA NABAVA I NJENA ULOGA U MODERNOJ LOGISTICI}}, } @mastersthesis{vpsz:367, author = {{Roso, Katarina}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU „LINO“ DJEČJE HRANE PODRAVKA}}, } @mastersthesis{vpsz:368, author = {{Mikac, Janko}}, title = {{OSNOVNA NAČELA STRATEGIJE BANKARSKOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:366, author = {{Rosanda, Andrea}}, title = {{ULOGA MARINA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI GRADA PULE}}, } @mastersthesis{vpsz:364, author = {{Kadrii, Arsim}}, title = {{NEUROMARKETING}}, } @mastersthesis{vpsz:443, author = {{Bakić Herceg, Antonija}}, title = {{KOMUNIKACIJA KAO TEMELJ TRANSPARENTNOSTI I DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:348, author = {{Zlatunić, Marko}}, title = {{INTERPRETACIJA PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:347, author = {{Horvat, Darko}}, title = {{MERCHANDISING KAO ALAT UNAPREĐENJA PRODAJE U MALOPRODAJNIM LANCIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:345, author = {{Justić, Adrijan}}, title = {{PSIHOLOGIJA PODUZETNIŠTVA}}, } @mastersthesis{vpsz:342, author = {{Plećaš, Ivana}}, title = {{FACEBOOK MARKETING}}, } @mastersthesis{vpsz:341, author = {{Lončarić, Suzana}}, title = {{ULOGA UPRAVLJANJA KVALITETOM U STRATEGIJI MARKETINGA VISOKOG OBRAZOVANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:340, author = {{Žuntar, Ivan}}, title = {{DIGITALIZACIJA LJUDSKE KOMUNIKACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:338, author = {{Radenić, Petra}}, title = {{Dizajn i redizajn proizvoda – Poslovni slučaj Cedevita napitak}}, } @mastersthesis{vpsz:339, author = {{Ćurković, Maja}}, title = {{PROBLEMI U SAMOZAPOŠLJAVANJU PODUZETNIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:336, author = {{Kočiš, Sanda}}, title = {{DRUŠTVENE INTERNETSKE PLATFORME I NJIHOV UTJECAJ NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{vpsz:334, author = {{Igrc, Ivan}}, title = {{Oglašavanje na Facebooku}}, } @mastersthesis{vpsz:332, author = {{Jelenić, Katarina}}, title = {{PRIMJENA PORTFOLIO ANALIZE U KONCEPCIJI STRATEŠKOG MARKETINGA - PRIMJER STYRIA}}, } @mastersthesis{vpsz:333, author = {{Akšamović, Domagoj}}, title = {{ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{vpsz:331, author = {{Aračić, Ilija}}, title = {{ULOGA ANALIZE FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA U DEFINIRANJU STRATEGIJE BANKE}}, } @mastersthesis{vpsz:329, author = {{Menjak, Ena}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA (DE)HUMANIZACIJU DRUŠTVA}}, } @mastersthesis{vpsz:335, author = {{Grubišić, Petar}}, title = {{UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:330, author = {{Moguš, Ana}}, title = {{ŽENE U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:325, author = {{Tolić Miškec, Ines}}, title = {{GLAVNI PROBLEMI U STRATEŠKOM MENADŽMENTU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:324, author = {{Hodžić, Amar}}, title = {{MARKETINŠKA STRATEGIJA OTOKA PAGA}}, } @mastersthesis{vpsz:323, author = {{Glavač, Romano}}, title = {{NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vpsz:326, author = {{Sever, Renata}}, title = {{STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA}}, } @mastersthesis{vpsz:315, author = {{Poznić, Leon}}, title = {{BRENDIRANJE TVRTKE „LOVE FOOD AND WEDDING“ ZA FOTOGRAFIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:316, author = {{Antolović, Gabriela}}, title = {{KULTURA U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:317, author = {{Kozić, Domagoj}}, title = {{Kronologija digitalnog oglašavanja}}, } @mastersthesis{vpsz:314, author = {{Granater, Vedran}}, title = {{PSIHOLOGIJA MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:318, author = {{Zlački, Ivanka}}, title = {{ULOGA UPRAVLJAČKE KULTURE U UPRAVLJAČKOJ KONCEPCIJI PRIMJER ZET}}, } @mastersthesis{vpsz:312, author = {{Glumac, Nino Nikša}}, title = {{HOTELIJERSTVO DUBROVAČKO – NERETVANSKE ŽUPANIJE: MOGUĆNOSTI I RAZVOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:305, author = {{Matić, Mateja}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U SUVREMENIM POSLOVNIM PROCESIMA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:308, author = {{Kuštelega, Viktorija}}, title = {{Marketinški plan tvrtke ICE Eurotransport d.o.o.}}, } @mastersthesis{vpsz:306, author = {{Anđelković, Nikola}}, title = {{NAPREDAK AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE I NJEZIN UTJECAJ NA ČOVJEKA}}, } @mastersthesis{vpsz:292, author = {{Golubiček, Petra}}, title = {{TRENDOVI U SPORTSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU NOGOMETNOG KLUBA REAL MADRID}}, } @mastersthesis{vpsz:291, author = {{Vlajić, Jasenka}}, title = {{BRENDIRANJE PREHRAMBENIH PROIZVODA ZAGREBAČKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:295, author = {{Crnkoci, Marijan}}, title = {{POSTUPCI I PRAVILA RJEŠAVANJA SPOROVA IZMEĐU ZEMALJA ČLANICA SVJETSKE TRGOVINSKE ORGANIZACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:294, author = {{Števanja, Tamara}}, title = {{PRIMJENA NAČELA UPRAVLJANJA PRODAJOM NA AUTOMOBILSKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vpsz:296, author = {{Kvesić, Irina}}, title = {{ULOGA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVNOJ POLITICI ZAGREBAČKOG HOLDINGA U POSTIZANJU KONKURENTNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:293, author = {{Briševac, Štefanija}}, title = {{UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE}}, } @mastersthesis{vpsz:287, author = {{Jurišić Ravić, Ava}}, title = {{IZVOZNA POLITIKA REPUBLIKE HRVATSKE IZVAN EUROPSKE UNIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:286, author = {{Meliciani, Melanie}}, title = {{POSLOVNI MARKETING U NAUTIČKOM TURIZMU U DALMACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:285, author = {{Vulelija, Gloria}}, title = {{SEGMENTACIJA TRŽIŠTA NAUTIČKE MARINE: PRIMJER D-MARINE, SUKOŠAN}}, } @mastersthesis{vpsz:290, author = {{Haid, Denis}}, title = {{ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:288, author = {{Mazalin, Šime}}, title = {{ULOGA GOOGLE ALATA U MODERNIM METODAMA ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vpsz:289, author = {{Aviani, Danijela}}, title = {{ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:284, author = {{Jeger, Mateja}}, title = {{ZADOVOLJSTVO SPORTAŠA UVJETIMA STUDIRANJA NA HRVATSKIM VISOKOOBRAZOVNIM USTANOVAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:357, author = {{Bojčić Matošević, Ivana}}, title = {{Komunikacijski aspekti i utjecaj humanitarnih institucija na primjeru Zaklade Ana Rukavina}}, } @mastersthesis{vpsz:282, author = {{Gršić, Tea}}, title = {{UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE}}, } @mastersthesis{vpsz:283, author = {{Razum, Tajana}}, title = {{ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA GRADA ZAGREBA PROIZVODIMA I USLUGAMA LIDLOVIH TRGOVINA}}, } @mastersthesis{vpsz:276, author = {{Vučković, Martin}}, title = {{DATA MINING U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vpsz:274, author = {{Crljenko, Monica}}, title = {{GLAVNE METODE U ISTRAŽIVANJU POLITIČKOG JAVNOG MNIJENJA}}, } @mastersthesis{vpsz:275, author = {{Turk Šimić, Ida}}, title = {{POSLOVNA LOGISTIKA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:277, author = {{Gelo, Filip}}, title = {{POSLOVNI PLAN U TURIZMU: INVESTICIJA U TURISTIČKO NASELJE „LANA“}}, } @mastersthesis{vpsz:260, author = {{Češković, Krunoslav}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA I GOVOR TIJELA}}, } @mastersthesis{vpsz:261, author = {{Hubak, Đurđica}}, title = {{ORGANIZACIJA EVENATA}}, } @mastersthesis{vpsz:262, author = {{Marinković, Ivan}}, title = {{PROPAGANDA I CENZURA U MEDIJIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:255, author = {{Maričić, Irena}}, title = {{NAVIKE SLUŠANJA RADIJA KOD STUDENATA VISOKE POSLOVNE ŠKOLE ZAGREB}}, } @mastersthesis{vpsz:257, author = {{Golubović, Tamara}}, title = {{POSLOVNI PROTOKOL I BONTON PONAŠANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:248, author = {{Jemrić, Marko}}, title = {{MEDIJI I RAT}}, } @mastersthesis{vpsz:246, author = {{Živković, Josip}}, title = {{PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR}}, } @mastersthesis{vpsz:247, author = {{Stojković, Ino}}, title = {{TURISTIČKA PONUDA GRADA DUGA RESA I RAZVOJ TURIZMA NA RIJECI MREŽNICI}}, } @mastersthesis{vpsz:239, author = {{Matić, Nensi}}, title = {{FUNKCIJE ZELENOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:240, author = {{Fabris, Katja}}, title = {{STRATEGIJE MARKETINGA MESNIH INDUSTRIJA NA PRIMJERU PIK-A VRBOVEC}}, } @mastersthesis{vpsz:237, author = {{Bajić, Anela}}, title = {{VAŽNOST UPRAVLJANJA KORPORATIVNIM IDENTITETOM}}, } @mastersthesis{vpsz:230, author = {{Škrtić, Marko}}, title = {{ANALIZA RAZLIČITIH OBLIKA PROPAGANDE, POIMANJA ODREĐENIH PROPAGANDNIH SADRŽAJA TE ULOGA UČINKOVITOSTI NACISTIČKE PROPAGANDE}}, } @mastersthesis{vpsz:231, author = {{Žiković, Nina}}, title = {{MOTIVACIJA DJELATNIKA KAO STRATEŠKI VAŽAN ČIMBENIK USPJEHA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:227, author = {{Vonić, Ana}}, title = {{STRAST PREMA POSLU KOD PODUZETNIKA – GLAVNI FAKTOR USPJEHA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:226, author = {{Lučić, Ivona}}, title = {{OGLAŠAVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA S NAGLASKOM NA FACEBOOK}}, } @mastersthesis{vpsz:225, author = {{Kirić, Monika}}, title = {{ULOGA NOVCA U EKONOMSKOM SUSTAVU}}, } @mastersthesis{vpsz:222, author = {{Šipoš, Ivana}}, title = {{POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA KAO FUNKCIONALNA I ETIČKA DIMENZIJA KAMPANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:220, author = {{Prljević, Robert}}, title = {{INTERNETSKO I MOBILNO BANKARSTVO U RH}}, } @mastersthesis{vpsz:219, author = {{Jagarinec, Matea}}, title = {{KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU}}, } @mastersthesis{vpsz:213, author = {{Crnčević, Srđan}}, title = {{KRIPTOVALUTE}}, } @mastersthesis{vpsz:212, author = {{Bebek, Dominik}}, title = {{ANALIZA POLITIČKE KOMUNIKACIJE U VALU STVARANJA NOVIH POLITIČKIH POKRETA OD ULASKA HRVATSKE U EUROPSKU UNIJU}}, } @mastersthesis{vpsz:211, author = {{Gudelj, Luka}}, title = {{IZGRADNJA I ODRŽAVANJE IMIDŽA: POSLOVNI SLUČAJ COCA-COLA}}, } @mastersthesis{vpsz:210, author = {{Birk, Martin}}, title = {{MARKETING U DJELATNOSTI OČNE OPTIKE}}, } @mastersthesis{vpsz:208, author = {{Šćrbec, Kristina}}, title = {{KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU PRIVREDNE BANKE ZAGREB}}, } @mastersthesis{vpsz:209, author = {{Beram, Borna}}, title = {{MARKETING TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:206, author = {{Deriš, Anja}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ULOGE OSNOVNOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA U STVARANJU KOMUNIKACIJSKIH KOMPETENCIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:207, author = {{Ćurić, Valentina}}, title = {{RAZVOJ MARKETINŠKE STRATEGIJE NA TRŽIŠTU POLJOPRIVREDNE OPREME – 'AGROMENS'}}, } @mastersthesis{vpsz:193, author = {{Gospodnetić, Petra}}, title = {{MEDIJSKA KOMUNIKACIJA I MEDIJSKI UTJECAJ U SUVREMENOM DRUŠTVENOM I KULTURNOM KONTEKSTU NA PRIMJERU BBC-A}}, } @mastersthesis{vpsz:176, author = {{Kalapač, Ivona}}, title = {{MARKETING U FARMACEUTSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:187, author = {{Belanović, Ana Marija}}, title = {{VOĐENJE POSLOVNIH SASTANAKA}}, } @mastersthesis{vpsz:168, author = {{Malenica, Marijan}}, title = {{BRENDIRANJE RURALNOG TURIZMA U IMOTSKOJ KRAJINI}}, } @mastersthesis{vpsz:170, author = {{Vraneš, Mirela}}, title = {{POZNATE LIČNOSTI U OGLAŠAVANJU I MANIPULACIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:169, author = {{Kmet, Vera}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKAMA U MODNOJ INDUSTRIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - ZARA I H&M}}, } @mastersthesis{vpsz:172, author = {{Petric, Jelena}}, title = {{ŽENE U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:157, author = {{Krunić, Roman}}, title = {{INOVACIJE U FUNKCIJI POTICANJA GOSPODARSKOG RASTA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:158, author = {{Antonić, Suzana}}, title = {{PLANIRANJE MARKETING STRATEGIJA U NACIONALNOM PARKU PLITVIČKA JEZERA}}, } @mastersthesis{vpsz:159, author = {{Kuzmić, Darko}}, title = {{POLOŽAJ ENERGETIKE KAO GOSPODARSKE GRANE U RH NAKON ULASKA U EU}}, } @mastersthesis{vpsz:155, author = {{Kereš, Nensi}}, title = {{POSLOVNI PLAN AUTOŠKOLE}}, } @mastersthesis{vpsz:156, author = {{Paunović, Branko}}, title = {{ULOGA POSLOVNOG PLANIRANJA U HRVATSKOM GOSPODARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:143, author = {{Krulčić, Tea}}, title = {{AGENCIJA ZA ORGANIZACIJU EVENTA VOLARE}}, } @mastersthesis{vpsz:144, author = {{Kardaš, Maja}}, title = {{KOMPARATIVNA ANALIZA VERBALNE, NEVERBALNE I PARAVERBALNE KOMUNIKACIJE U POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vpsz:142, author = {{Krasnić, Bernard}}, title = {{KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA BRENDA JANA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:128, author = {{Grdašić, Ljerka}}, title = {{JAVNE OSOBE I BRENDIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:131, author = {{Banović, Dijana}}, title = {{KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:130, author = {{Končevski, Krešimir}}, title = {{ORGANIZACIJA I KOMUNIKACIJA U POLITIČKIM PREDIZBORNIM KAMPANJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:127, author = {{Lasić, Valeria}}, title = {{STRATEŠKI AUDIT TVRTKE PEVEC}}, } @mastersthesis{vpsz:129, author = {{Anđelić, Vedrana}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:116, author = {{Antica, Mihovil}}, title = {{BANKARSTVO U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:117, author = {{Žulj, Antonio}}, title = {{ODNOSI S JAVNOŠĆU U NOVINARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:118, author = {{Bebić, Ivan}}, title = {{ULOGA I ZNAČAJ ODNOSA S JAVNOŠĆU U SPORTU}}, } @mastersthesis{vpsz:111, author = {{Matulić, Edita}}, title = {{MENADŽERSKA FUNKCIJA PLANIRANJA U PODUZEĆIMA PREHRAMBENE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:110, author = {{Lončarević, Petra}}, title = {{ZNAČENJE KARTIČNOG POSLOVANJA U SUVREMENOM BANKARSKOM SUSTAVU}}, } @mastersthesis{vpsz:105, author = {{Bedeničić, Krunoslav}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA CRM-a}}, } @mastersthesis{vpsz:104, author = {{Grubišić, Ante}}, title = {{TRADICIJSKA GASTRONOMIJA OTOKA BRAČA KAO RESURS ZA RAZVOJ GEOTURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:94, author = {{Koloda Havaši, Maja}}, title = {{ANALIZA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PRIMJERU OPEL ASTRE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:92, author = {{Sedmak, Eduard}}, title = {{DIZAJN I REDIZAJN LOGOTIPA}}, } @mastersthesis{vpsz:91, author = {{Poljak, Nika}}, title = {{PROBLEM SIROMAŠTVA U SUVREMENOM SVIJETU}}, } @mastersthesis{vpsz:93, author = {{Maričić, Mladen}}, title = {{VAŽNOST TRŽIŠNOG MEHANIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:101, author = {{Kuček, Robert}}, title = {{PROTECTION OF TRADEMARK FROM FORGERY}}, } @mastersthesis{vpsz:87, author = {{Zadravec, Luka}}, title = {{DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:86, author = {{Zurak, Josipa}}, title = {{EFEKT PROGRAMA LOJALNOSTI U MALOPRODAJI}}, } @mastersthesis{vpsz:82, author = {{Galešić, Ivan}}, title = {{GLAZBA U DIGITALNO DOBA}}, } @mastersthesis{vpsz:81, author = {{Bilen, Martina}}, title = {{POSLOVNI PLAN AGENCIJE ZA ORGANIZIRANJE VJENČANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:80, author = {{Damjanić, Ana}}, title = {{ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)}}, } @mastersthesis{vpsz:71, author = {{Hudinčec, Julijana}}, title = {{Direktni marketing privatnih stomatoloških ordinacija}}, } @mastersthesis{vpsz:73, author = {{Petak, Saša}}, title = {{Internet i novo poimanje čovjeka}}, } @mastersthesis{vpsz:75, author = {{Glumac, Nino Nikša}}, title = {{Osnivanje trgovačkog društva}}, } @mastersthesis{vpsz:72, author = {{Erhatić, Saša}}, title = {{POSLOVNI PLAN APARTMANA ZA NAJAM}}, } @mastersthesis{vpsz:74, author = {{Palijaš, Silvio}}, title = {{Ugovor o kupoprodaji}}, } @mastersthesis{vpsz:67, author = {{Antunović, Mato}}, title = {{EDUKACIJA U PODUZETNIŠTVU U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:69, author = {{Knežević, Ivana}}, title = {{EVENT MARKETING}}, } @mastersthesis{vpsz:66, author = {{Števanja, Lucia}}, title = {{NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:54, author = {{Bobetko, Matea}}, title = {{STRATEGIJA FOKUSIRANJA NA PRIMJERU MAŠ FORME}}, } @mastersthesis{vpsz:59, author = {{Lončarić, Suzana}}, title = {{NAČELA ORGANIZACIJE JAVNIH DOGAĐANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:56, author = {{Čeranić, Petra}}, title = {{POTENCIJALI ZA RAZVOJ ZDRAVSTVENOG TURIZMA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:51, author = {{Bajo, Ema}}, title = {{OSNIVANJE DRUŠTVA S OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU}}, } @mastersthesis{vpsz:52, author = {{Lužaić, Siniša}}, title = {{POSLJEDNJI TRENDOVI U INTERNET MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:53, author = {{Jeger, Mateja}}, title = {{SPORTSKI MARKETING I SPONZORSKA PROMOCIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:45, author = {{Haid, Denis}}, title = {{Gerila marketing}}, } @mastersthesis{vpsz:46, author = {{Marošević, Ksenija}}, title = {{INTERNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU TVRTKE PONUDA DANA.HR}}, } @mastersthesis{vpsz:43, author = {{Havidić, Anamarija}}, title = {{Interkulturalna komunikacija - važan faktor u postizanju poslovnog uspjeha}}, } @mastersthesis{vpsz:47, author = {{Antić, Mihaela}}, title = {{MENADŽMENT NA RADIJU NA PRIMJERU HRVATSKOG KATOLIČKOG RADIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:44, author = {{Mavračić, Dijana}}, title = {{RAZVOJ MARKETINGA U HRVATSKOJ I SVIJETU}}, } @mastersthesis{vpsz:40, author = {{Čudina, Petra}}, title = {{Emocionalna inteligencija u poslu - Golemanov pristup}}, } @mastersthesis{vpsz:41, author = {{Horvat, Darko}}, title = {{PREDSTAVLJANJE HRVATSKIH TV KUĆA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{vpsz:42, author = {{Jagić, Lidija}}, title = {{ULOGA NEFORMALNE KOMUNIKACIJE U ORGANIZACIJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:39, author = {{Štefanac, Elvis}}, title = {{GEOPOLITIČKE I EKONOMSKE POSLJEDICE ULASKA REPUBLIKE HRVATSKE U EUROPSKU UNIJU}}, } @mastersthesis{vpsz:38, author = {{Briševac, Štefanija}}, title = {{POSLOVNI I MARKETINŠKI PLAN OBRTA ZA PROIZVODNJU KOLAČA, SLASTICA I PRIRODNIH VOĆNIH NAPITAKA}}, } @mastersthesis{vpsz:28, author = {{Parać, Marko}}, title = {{POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vpsz:23, author = {{Jašaragić, Hana}}, title = {{POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:24, author = {{Mikac, Janko}}, title = {{POČECI RAZVOJA INDUSTRIJE VIDEOIGARA, NJEZINI PADOVI I USPONI}}, } @mastersthesis{vpsz:25, author = {{Molvarec, Ana}}, title = {{RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:26, author = {{Petričević, Mateo}}, title = {{ULOGA KORPORATIVNE KOMUNIKACIJE U TELEKOMUNIKACIJSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:27, author = {{Rebić, Meri}}, title = {{ŽENE U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:6, author = {{Puškarić, Tomislav}}, title = {{Outsourcing}}, } @mastersthesis{vpsz:8, author = {{Jelić, Igor}}, title = {{GLOBALIZACIJA I UČINCI NA SEKTORSKE DJELATNOSTI U EUROPSKOJ UNIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:2, author = {{Šušković Medved, Andreja}}, title = {{KOMUNIKACIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA PRIMJERU UDRUGE OZANA}}, }