prikaz prve stranice dokumenta Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima

Sulimanović, Mateja
Zagreb School of Business

Cite this document

Sulimanović, M. (2022). Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

Sulimanović, Mateja. "Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

Sulimanović, Mateja. "Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

Sulimanović, M. (2022). 'Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

Sulimanović M. Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

M. Sulimanović, "Uloga verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju odnosa s klijentima", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:704265

Please login to the repository to save this object to your list.