prikaz prve stranice dokumenta Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa

Brčić, Tajana
Zagreb School of Business

Cite this document

Brčić, T. (2021). Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

Brčić, Tajana. "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

Brčić, Tajana. "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

Brčić, T. (2021). 'Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

Brčić T. Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

T. Brčić, "Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715345

Please login to the repository to save this object to your list.