prikaz prve stranice dokumenta Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela

Čuić, Anita
Zagreb School of Business

Cite this document

Čuić, A. (2021). Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246

Čuić, Anita. "Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246

Čuić, Anita. "Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246

Čuić, A. (2021). 'Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246

Čuić A. Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246

A. Čuić, "Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:249246

Please login to the repository to save this object to your list.