undergraduate thesis
ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE

Paušak, Sunčica
Zagreb School of Business

Cite this document

Paušak, S. (2016). ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390197

Paušak, Sunčica. "ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390197

Paušak, Sunčica. "ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390197

Paušak, S. (2016). 'ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 22 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390197

Paušak S. ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2025 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390197

S. Paušak, "ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390197

Please login to the repository to save this object to your list.