Poljanec, V. (2024). Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389
Poljanec, Vladimira. "Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389
Poljanec, Vladimira. "Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389
Poljanec, V. (2024). 'Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389
Poljanec V. Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389
V. Poljanec, "Brendiranje neprofitnih organizacija na primjeru Društva hrvatskih književnika", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:572389