Slojšek, A. M. (2024). Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898
Slojšek, Ana Marija. "Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898
Slojšek, Ana Marija. "Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898
Slojšek, A. M. (2024). 'Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 01 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898
Slojšek AM. Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 March 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898
A. M. Slojšek, "Uloga odnosa s javnošću u upravljanju reputacijom odabranih hrvatskih nogometnih klubova", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:767898