Markić, B. (2024). Značaj poslovnog pregovaranja u stjecanju i održavanju konkurentske prednosti na međunarodnom tržištu na primjeru poduzeća Samsung Electronics (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:383930
Markić, Bernarda. "Značaj poslovnog pregovaranja u stjecanju i održavanju konkurentske prednosti na međunarodnom tržištu na primjeru poduzeća Samsung Electronics." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:383930
Markić, Bernarda. "Značaj poslovnog pregovaranja u stjecanju i održavanju konkurentske prednosti na međunarodnom tržištu na primjeru poduzeća Samsung Electronics." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:383930
Markić, B. (2024). 'Značaj poslovnog pregovaranja u stjecanju i održavanju konkurentske prednosti na međunarodnom tržištu na primjeru poduzeća Samsung Electronics', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 05 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:383930
Markić B. Značaj poslovnog pregovaranja u stjecanju i održavanju konkurentske prednosti na međunarodnom tržištu na primjeru poduzeća Samsung Electronics [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:383930
B. Markić, "Značaj poslovnog pregovaranja u stjecanju i održavanju konkurentske prednosti na međunarodnom tržištu na primjeru poduzeća Samsung Electronics", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:383930