Žabec, A. (2024). NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187
Žabec, Antonija. "NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187
Žabec, Antonija. "NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187
Žabec, A. (2024). 'NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 05 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187
Žabec A. NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187
A. Žabec, "NAČINI STVARANJA PERCEPCIJE U PROCESU POTROŠNJE I UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POTROŠAČA", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:978187