Čabula, D. (2024). Komuniciranje s klijentima u prodaji nikotinskih proizvoda kao faktor poslovnog uspjeha poduzeća na odabranom primjeru (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:979198
Čabula, Domagoj. "Komuniciranje s klijentima u prodaji nikotinskih proizvoda kao faktor poslovnog uspjeha poduzeća na odabranom primjeru." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:979198
Čabula, Domagoj. "Komuniciranje s klijentima u prodaji nikotinskih proizvoda kao faktor poslovnog uspjeha poduzeća na odabranom primjeru." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:979198
Čabula, D. (2024). 'Komuniciranje s klijentima u prodaji nikotinskih proizvoda kao faktor poslovnog uspjeha poduzeća na odabranom primjeru', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 05 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:979198
Čabula D. Komuniciranje s klijentima u prodaji nikotinskih proizvoda kao faktor poslovnog uspjeha poduzeća na odabranom primjeru [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:979198
D. Čabula, "Komuniciranje s klijentima u prodaji nikotinskih proizvoda kao faktor poslovnog uspjeha poduzeća na odabranom primjeru", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:979198