Tkalčić, D. (2024). Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886
Tkalčić, Davorin. "Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886
Tkalčić, Davorin. "Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886
Tkalčić, D. (2024). 'Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 05 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886
Tkalčić D. Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886
D. Tkalčić, "Pozicioniranje strategija snažnog identiteta, privlačenja ciljne publike i ostvarivanja dugoročnog uspjeha na primjeru Atlantic Grupe", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:229886