master's thesis
The role of social media in choosing a tourist destination

Vedrana Anđelić (2017)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Anđelić, V. (2017). ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191

Anđelić, Vedrana. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191

Anđelić, Vedrana. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191

Anđelić, V. (2017). 'ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 17 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191

Anđelić V. ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2019 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191

V. Anđelić, "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191