undergraduate thesis
Communication strategy of Museum of Illusions and Museum of Broken Relationships on digital platforms

Dijana Banović (2017)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Banović, D. (2017). KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744

Banović, Dijana. "KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744

Banović, Dijana. "KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744

Banović, D. (2017). 'KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 21 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744

Banović D. KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2019 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744

D. Banović, "KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744