undergraduate thesis
Communication strategy of Museum of Illusions and Museum of Broken Relationships on digital platforms

Dijana Banović (2017)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Banović, D. (2017). KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744

Banović, Dijana. "KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744

Banović, Dijana. "KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744

Banović, D. (2017). 'KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 17 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744

Banović D. KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2019 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744

D. Banović, "KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:257744