Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA

Trpimir Tkalec (2017)
Zagreb School of Business
Cite this document

Tkalec, T. (2017). NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235

Tkalec, Trpimir. "NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235

Tkalec, Trpimir. "NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235

Tkalec, T. (2017). 'NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 26 February 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235

Tkalec T. NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2020 February 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235

T. Tkalec, "NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235

Islandora Bookmark - Please login to use this feature