master's thesis
Procurement as a strategic function of a company

Trpimir Tkalec (2017)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Tkalec, T. (2017). NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235

Tkalec, Trpimir. "NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235

Tkalec, Trpimir. "NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235

Tkalec, T. (2017). 'NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 21 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235

Tkalec T. NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2019 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235

T. Tkalec, "NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235