Tkalec, T. (2017). NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235
Tkalec, Trpimir. "NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235
Tkalec, Trpimir. "NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235
Tkalec, T. (2017). 'NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235
Tkalec T. NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235
T. Tkalec, "NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:895235