master's thesis
Branding as prerequisite of creating recognizable tourist destination – an example of Mrkopalj municipality

Zoran Đurović (2017)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Đurović, Z. (2017). BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096

Đurović, Zoran. "BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096

Đurović, Zoran. "BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096

Đurović, Z. (2017). 'BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 18 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096

Đurović Z. BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2019 August 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096

Z. Đurović, "BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096