master's thesis
Brand image in a competitive environment – Nike company example

Marijana Mrzljak (2017)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Mrzljak, M. (2017). IMIDŽ MARKE U KONKURENTSKOM OKRUŽENJU NA PRIMJERU KOMPANIJE NIKE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:700330

Mrzljak, Marijana. "IMIDŽ MARKE U KONKURENTSKOM OKRUŽENJU NA PRIMJERU KOMPANIJE NIKE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:700330

Mrzljak, Marijana. "IMIDŽ MARKE U KONKURENTSKOM OKRUŽENJU NA PRIMJERU KOMPANIJE NIKE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:700330

Mrzljak, M. (2017). 'IMIDŽ MARKE U KONKURENTSKOM OKRUŽENJU NA PRIMJERU KOMPANIJE NIKE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 18 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:700330

Mrzljak M. IMIDŽ MARKE U KONKURENTSKOM OKRUŽENJU NA PRIMJERU KOMPANIJE NIKE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2019 August 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:700330

M. Mrzljak, "IMIDŽ MARKE U KONKURENTSKOM OKRUŽENJU NA PRIMJERU KOMPANIJE NIKE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:700330