master's thesis
UPRAVLJANJE MARKAMA U MODNOJ INDUSTRIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - ZARA I H&M

Vera Kmet (2017)
Zagreb School of Business
Cite this document

Kmet, V. (2017). UPRAVLJANJE MARKAMA U MODNOJ INDUSTRIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - ZARA I H&M (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:044081

Kmet, Vera. "UPRAVLJANJE MARKAMA U MODNOJ INDUSTRIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - ZARA I H&M." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:044081

Kmet, Vera. "UPRAVLJANJE MARKAMA U MODNOJ INDUSTRIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - ZARA I H&M." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:044081

Kmet, V. (2017). 'UPRAVLJANJE MARKAMA U MODNOJ INDUSTRIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - ZARA I H&M', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 19 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:044081

Kmet V. UPRAVLJANJE MARKAMA U MODNOJ INDUSTRIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - ZARA I H&M [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2019 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:044081

V. Kmet, "UPRAVLJANJE MARKAMA U MODNOJ INDUSTRIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - ZARA I H&M", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:044081