undergraduate thesis
The role of intercultural communication in corporate brand communications - IKEA business case study

Filip Bunjevac (2017)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Bunjevac, F. (2017). ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269

Bunjevac, Filip. "ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269

Bunjevac, Filip. "ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269

Bunjevac, F. (2017). 'ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 21 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269

Bunjevac F. ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2019 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269

F. Bunjevac, "ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269