prikaz prve stranice dokumenta ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA

Bunjevac, Filip
Zagreb School of Business

Cite this document

Bunjevac, F. (2017). ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269

Bunjevac, Filip. "ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269

Bunjevac, Filip. "ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269

Bunjevac, F. (2017). 'ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269

Bunjevac F. ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269

F. Bunjevac, "ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269

Please login to the repository to save this object to your list.