master's thesis
Motivating voters - political campaigns’ morally based decisions and responsibilities

Martina Barbir (2017)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Barbir, M. (2017). MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598

Barbir, Martina. "MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598

Barbir, Martina. "MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598

Barbir, M. (2017). 'MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598

Barbir M. MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2019 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598

M. Barbir, "MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598