prikaz prve stranice dokumenta ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA

Haid, Denis
Zagreb School of Business

Cite this document

Haid, D. (2018). ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099

Haid, Denis. "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099

Haid, Denis. "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099

Haid, D. (2018). 'ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 16 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099

Haid D. ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2020 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099

D. Haid, "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099

Islandora Bookmark - Please login to use this feature