master's thesis
The influence of Croatian bloggers and digital influencers on Croatian consumers in making purchase decisions on products and services

Štefanija Briševac (2018)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Briševac, . (2018). UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095

Briševac, Štefanija. "UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095

Briševac, Štefanija. "UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095

Briševac, . (2018). 'UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095

Briševac . UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2019 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095

. Briševac, "UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:931095