Lončarić, S. (2018). ULOGA UPRAVLJANJA KVALITETOM U STRATEGIJI MARKETINGA VISOKOG OBRAZOVANJA (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:373904
Lončarić, Suzana. "ULOGA UPRAVLJANJA KVALITETOM U STRATEGIJI MARKETINGA VISOKOG OBRAZOVANJA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:373904
Lončarić, Suzana. "ULOGA UPRAVLJANJA KVALITETOM U STRATEGIJI MARKETINGA VISOKOG OBRAZOVANJA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:373904
Lončarić, S. (2018). 'ULOGA UPRAVLJANJA KVALITETOM U STRATEGIJI MARKETINGA VISOKOG OBRAZOVANJA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:373904
Lončarić S. ULOGA UPRAVLJANJA KVALITETOM U STRATEGIJI MARKETINGA VISOKOG OBRAZOVANJA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:373904
S. Lončarić, "ULOGA UPRAVLJANJA KVALITETOM U STRATEGIJI MARKETINGA VISOKOG OBRAZOVANJA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:373904