prikaz prve stranice dokumenta ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE

Šišinjak, Ana
Zagreb School of Business

Cite this document

Šišinjak, A. (2019). ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489

Šišinjak, Ana. "ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489

Šišinjak, Ana. "ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489

Šišinjak, A. (2019). 'ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489

Šišinjak A. ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489

A. Šišinjak, "ULOGA TOUROPERATORA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:379489

Please login to the repository to save this object to your list.