Ćurić, R. (2019). NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773
Ćurić, Renata. "NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773
Ćurić, Renata. "NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773
Ćurić, R. (2019). 'NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773
Ćurić R. NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773
R. Ćurić, "NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795773