prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE

Horžić, Viktor
Zagreb School of Business

Cite this document

Horžić, V. (2019). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419

Horžić, Viktor. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419

Horžić, Viktor. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419

Horžić, V. (2019). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 04 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419

Horžić V. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2024 October 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419

V. Horžić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:717419

Please login to the repository to save this object to your list.