prikaz prve stranice dokumenta UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA

Vrandečić, Jelena
Zagreb School of Business

Cite this document

Vrandečić, J. (2019). UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641

Vrandečić, Jelena. "UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641

Vrandečić, Jelena. "UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641

Vrandečić, J. (2019). 'UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 26 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641

Vrandečić J. UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2020 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641

J. Vrandečić, "UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641

Islandora Bookmark - Please login to use this feature