Bunjevac, F. (2019). Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:293962
Bunjevac, Filip. "Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:293962
Bunjevac, Filip. "Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:293962
Bunjevac, F. (2019). 'Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:293962
Bunjevac F. Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:293962
F. Bunjevac, "Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:293962