prikaz prve stranice dokumenta ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE

Mlinarić, Bjanka
Zagreb School of Business

Cite this document

Mlinarić, B. (2019). ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881

Mlinarić, Bjanka. "ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881

Mlinarić, Bjanka. "ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881

Mlinarić, B. (2019). 'ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 29 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881

Mlinarić B. ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2020 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881

B. Mlinarić, "ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881

Islandora Bookmark - Please login to use this feature