prikaz prve stranice dokumenta VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON

Lužaić, Siniša
Zagreb School of Business

Cite this document

Lužaić, S. (2020). VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346036

Lužaić, Siniša. "VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346036

Lužaić, Siniša. "VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346036

Lužaić, S. (2020). 'VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346036

Lužaić S. VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346036

S. Lužaić, "VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346036

Please login to the repository to save this object to your list.