prikaz prve stranice dokumenta ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA

Palić, Sebastijan
Zagreb School of Business

Cite this document

Palić, S. (2020). ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973

Palić, Sebastijan. "ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973

Palić, Sebastijan. "ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973

Palić, S. (2020). 'ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973

Palić S. ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973

S. Palić, "ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:727973

Islandora Bookmark - Please login to use this feature