prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU

Čulo, Filip
Zagreb School of Business

Cite this document

Čulo, F. (2020). STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

Čulo, Filip. "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

Čulo, Filip. "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

Čulo, F. (2020). 'STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

Čulo F. STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

F. Čulo, "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

Please login to the repository to save this object to your list.