prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU

Čulo, Filip
Zagreb School of Business

Cite this document

Čulo, F. (2020). STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

Čulo, Filip. "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

Čulo, Filip. "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

Čulo, F. (2020). 'STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 26 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

Čulo F. STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2020 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

F. Čulo, "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958

Islandora Bookmark - Please login to use this feature