prikaz prve stranice dokumenta UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST

Gal, Martina
Zagreb School of Business

Cite this document

Gal, M. (2016). UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, Martina. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, Martina. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, M. (2016). 'UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal M. UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

M. Gal, "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Please login to the repository to save this object to your list.