prikaz prve stranice dokumenta UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST

Gal, Martina
Zagreb School of Business

Cite this document

Gal, M. (2016). UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, Martina. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, Martina. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, M. (2016). 'UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal M. UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

M. Gal, "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Islandora Bookmark - Please login to use this feature