Damjanić, A. (2016). ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE) (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863
Damjanić, Ana. "ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863
Damjanić, Ana. "ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863
Damjanić, A. (2016). 'ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863
Damjanić A. ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE) [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863
A. Damjanić, "ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863