prikaz prve stranice dokumenta Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača mesnih proizvoda na odabranom primjeru poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača mesnih proizvoda na odabranom primjeru poduzeća

Petković, Marina
Zagreb School of Business

Cite this document

Petković, M. (2021). Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača mesnih proizvoda na odabranom primjeru poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:981575

Petković, Marina. "Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača mesnih proizvoda na odabranom primjeru poduzeća." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:981575

Petković, Marina. "Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača mesnih proizvoda na odabranom primjeru poduzeća." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:981575

Petković, M. (2021). 'Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača mesnih proizvoda na odabranom primjeru poduzeća', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 30 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:981575

Petković M. Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača mesnih proizvoda na odabranom primjeru poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2022 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:981575

M. Petković, "Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača mesnih proizvoda na odabranom primjeru poduzeća", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:981575

Please login to the repository to save this object to your list.