Vidaković, A. (2020). JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH? (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266
Vidaković, Antonio. "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266
Vidaković, Antonio. "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266
Vidaković, A. (2020). 'JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266
Vidaković A. JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH? [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266
A. Vidaković, "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266