prikaz prve stranice dokumenta JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?

Vidaković, Antonio
Zagreb School of Business

Cite this document

Vidaković, A. (2020). JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH? (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković, Antonio. "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković, Antonio. "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković, A. (2020). 'JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 23 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković A. JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH? [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 February 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

A. Vidaković, "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Please login to the repository to save this object to your list.