Batarelo, K. (2020). IMPLEMENTACIJA STRATEGIJA MARKETINGA NA IMPULZIVNU POTROŠNJU POTROŠAČA (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769271
Batarelo, Katarina. "IMPLEMENTACIJA STRATEGIJA MARKETINGA NA IMPULZIVNU POTROŠNJU POTROŠAČA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769271
Batarelo, Katarina. "IMPLEMENTACIJA STRATEGIJA MARKETINGA NA IMPULZIVNU POTROŠNJU POTROŠAČA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769271
Batarelo, K. (2020). 'IMPLEMENTACIJA STRATEGIJA MARKETINGA NA IMPULZIVNU POTROŠNJU POTROŠAČA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769271
Batarelo K. IMPLEMENTACIJA STRATEGIJA MARKETINGA NA IMPULZIVNU POTROŠNJU POTROŠAČA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769271
K. Batarelo, "IMPLEMENTACIJA STRATEGIJA MARKETINGA NA IMPULZIVNU POTROŠNJU POTROŠAČA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769271