Borić, D. (2020). ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592
Borić, Dora. "ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592
Borić, Dora. "ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592
Borić, D. (2020). 'ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592
Borić D. ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592
D. Borić, "ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592