prikaz prve stranice dokumenta ULOGA YOUTUBERA U MEDIJSKOJ KOMUNIKACIJI
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ULOGA YOUTUBERA U MEDIJSKOJ KOMUNIKACIJI

Doria, Stanić
Zagreb School of Business

Cite this document

Doria, S. (2020). ULOGA YOUTUBERA U MEDIJSKOJ KOMUNIKACIJI (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:684847

Doria, Stanić. "ULOGA YOUTUBERA U MEDIJSKOJ KOMUNIKACIJI." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:684847

Doria, Stanić. "ULOGA YOUTUBERA U MEDIJSKOJ KOMUNIKACIJI." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:684847

Doria, S. (2020). 'ULOGA YOUTUBERA U MEDIJSKOJ KOMUNIKACIJI', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 02 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:684847

Doria S. ULOGA YOUTUBERA U MEDIJSKOJ KOMUNIKACIJI [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 March 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:684847

S. Doria, "ULOGA YOUTUBERA U MEDIJSKOJ KOMUNIKACIJI", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:684847

Please login to the repository to save this object to your list.