Koloda Havaši, M. (2016). ANALIZA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PRIMJERU OPEL ASTRE U REPUBLICI HRVATSKOJ (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857000
Koloda Havaši, Maja. "ANALIZA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PRIMJERU OPEL ASTRE U REPUBLICI HRVATSKOJ." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857000
Koloda Havaši, Maja. "ANALIZA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PRIMJERU OPEL ASTRE U REPUBLICI HRVATSKOJ." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857000
Koloda Havaši, M. (2016). 'ANALIZA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PRIMJERU OPEL ASTRE U REPUBLICI HRVATSKOJ', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857000
Koloda Havaši M. ANALIZA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PRIMJERU OPEL ASTRE U REPUBLICI HRVATSKOJ [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857000
M. Koloda Havaši, "ANALIZA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PRIMJERU OPEL ASTRE U REPUBLICI HRVATSKOJ", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857000