Paušak, S. (2016). ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816
Paušak, Sunčica. "ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816
Paušak, Sunčica. "ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816
Paušak, S. (2016). 'ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816
Paušak S. ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816
S. Paušak, "ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816