prikaz prve stranice dokumenta ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE

Paušak, Sunčica
Zagreb School of Business

Cite this document

Paušak, S. (2016). ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816

Paušak, Sunčica. "ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816

Paušak, Sunčica. "ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816

Paušak, S. (2016). 'ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816

Paušak S. ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816

S. Paušak, "ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:764816

Please login to the repository to save this object to your list.