prikaz prve stranice dokumenta Uloga Agencije za elektroničke medije u regulaciji hrvatske medijske scene
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Uloga Agencije za elektroničke medije u regulaciji hrvatske medijske scene

Banovac, Barbara
Zagreb School of Business

Cite this document

Banovac, B. (2024). Uloga Agencije za elektroničke medije u regulaciji hrvatske medijske scene (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:190244

Banovac, Barbara. "Uloga Agencije za elektroničke medije u regulaciji hrvatske medijske scene." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:190244

Banovac, Barbara. "Uloga Agencije za elektroničke medije u regulaciji hrvatske medijske scene." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:190244

Banovac, B. (2024). 'Uloga Agencije za elektroničke medije u regulaciji hrvatske medijske scene', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 05 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:190244

Banovac B. Uloga Agencije za elektroničke medije u regulaciji hrvatske medijske scene [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:190244

B. Banovac, "Uloga Agencije za elektroničke medije u regulaciji hrvatske medijske scene", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:190244

Please login to the repository to save this object to your list.