Anđelić, V. (2017). ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191
Anđelić, Vedrana. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191
Anđelić, Vedrana. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191
Anđelić, V. (2017). 'ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191
Anđelić V. ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191
V. Anđelić, "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:837191