Bunjevac, F. (2017). ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269
Bunjevac, Filip. "ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269
Bunjevac, Filip. "ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269
Bunjevac, F. (2017). 'ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269
Bunjevac F. ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269
F. Bunjevac, "ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:007269