Barbir, M. (2017). MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598
Barbir, Martina. "MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598
Barbir, Martina. "MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598
Barbir, M. (2017). 'MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598
Barbir M. MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598
M. Barbir, "MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:980598