Abstract | Unatoč krizi i stagnaciji, te značajnim promjenama na tržištu i uočenim potencijalnim prijetnjama, prepoznate i uvažene vlastite snage (društva i) koje prevladavaju nad unutarnjim slabostima, pružaju mogućnost za realizaciju predloženih promjena. Njihovom implementacijom stvorit će se preduvjeti za postizanje i daljnja unaprjeđenja izvrsnosti, ojačati organizacijska sposobnost za održivi dugoročni razvoj.
HEP ostvaruje konkurentsku prednost jer posjeduje mogućnosti i sposobnosti zadovoljiti potrebe potrošača bolje nego što to čini konkurencija. Osnovni je smisao izgraditi prednosti kojima će poduzeće nadvladati snage konkurencije i omogućiti iskorištavanje povoljnih prilika na tržištu. Konkurentske prednosti kod proizvodnih i uslužnih poduzeća se razlikuju, a najvažnije kod uslužnih se reputacija kvalitete, održavanje dobrog rukovodstva, prepoznatost imena, orijentacija na kupce, širina linije usluga, segmentacija, kontinuirana inovacija, definicija i tržišni udio.
Na temelju prepoznatljivosti imena konkurentska prednost poduzeća HEP-Opskrba proizlazi iz pripadnosti HEP grupi koja se više od jednog stoljeća bavi proizvodnjom, distribucijom i opskrbom električnom energijom. Broj poduzeća i kućanstava koja su ukazala svoje povjerenje opskrbljivaču i posluju s njim već dugi niz godina konkurentska su prednost na temelju reputacije kvalitete, a na temelju širene linije usluga očituje se u velikom broju usluga unutar HEP grupe kao što su usluge proizvodnje, distribucije i opskrbe električne energije, toplinske energije i prirodnog plina, ESCO i energetske usluge. U proizvodnji električne energije iz obnovljivih izvora (ZelEn), u projektu elektromobilnosti i ELEN punionicama koje su ostvarene uz suradnju s ostalim članicama HEP grupe dolaze do izražaja kontinuirane inovacije. |
Abstract (english) | Despite the crisis and stagnation, significant market changes and perceived potential threats, recognized and respected own strengths (societies) that prevail over internal weaknesses, provide an opportunity to realize the proposed changes. Their implementation will create preconditions for achieving and further enhancing excellence, strengthening organizational capability for sustainable long-term development.
HEP has a competitive advantage because it has the ability and ability to meet consumer needs better than it does. It is a basic idea to build the benefits that will overcome the strength of the competition and enable the exploitation of favorable market opportunities. Competitive advantages in manufacturing and service companies differ, and most importantly, in service quality reputations, maintaining good leadership, brand recognition, customer orientation, service line width, segmentation, continuous innovation, definition and market share.
Based on the recognizability of the name, the competitive advantage of the HEP-Supply Company derives from the belonging to the HEP Group, which has been manufacturing, distributing and supplying electricity for more than a century. The number of companies and households that have been trusting and operating with the supplier for many years now have a competitive advantage over quality reputations, and based on the broader range of services, they are manifested in a large number of services within the HEP Group such as production, distribution and supply services electricity, heat and natural gas, ESCO and energy services. In the production of electricity from renewable sources (ZelEn), in the electromobility project and in the ELEN boilers that have been realized in cooperation with the other members of the HEP group, they come to the point of continuous innovation. |