Aviani, D. (2018). ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132
Aviani, Danijela. "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132
Aviani, Danijela. "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132
Aviani, D. (2018). 'ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132
Aviani D. ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132
D. Aviani, "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132