prikaz prve stranice dokumenta Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila

Mirić, Darijan
Zagreb School of Business

Cite this document

Mirić, D. (2018). Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, Darijan. "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, Darijan. "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, D. (2018). 'Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić D. Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

D. Mirić, "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Please login to the repository to save this object to your list.