master's thesis
IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA

Hdagha, Sara
Zagreb School of Business

Cite this document

Hdagha, S. (2019). IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412

Hdagha, Sara. "IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412

Hdagha, Sara. "IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412

Hdagha, S. (2019). 'IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 12 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412

Hdagha S. IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2025 April 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412

S. Hdagha, "IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412

Please login to the repository to save this object to your list.