Hdagha, S. (2019). IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412
Hdagha, Sara. "IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412
Hdagha, Sara. "IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412
Hdagha, S. (2019). 'IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412
Hdagha S. IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412
S. Hdagha, "IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:505412